De hartslag stijgt

Minder dan een maand voor onze volgende fietsvakantie stijgt de adrenaline en ook de temperatuur. Regelmatig zitten we weer op de fiets om onze trainingsrondjes te maken maar het wordt saai. Onze favoriete rondes komen ons zowat de neus uit. Maar goed als iemand een tip heeft of een gpx bestand van een mooie route hier in de buurt dan houden wij ons natuurlijk aanbevolen. Hoe dan ook de voorbereidingen zijn in volle gang. Inmiddels hebben we de fietsdozen thuis, de fietsen hebben een beurt gehad, we trainen, Hub speelt de hele dag met de garmin om toch maar niet voor nare verrassingen te komen staan. Overigens hebben we hier de eerste nare verrassingen al achter de rug. Na het upgraden van het toestel met de nieuwste software en het upgraden van het nieuwste kaartmateriaal deed het toestel helemaal niets meer.Dat heeft voor veel gebel met Garmin gezorgd, wat uurtjes over het www schuimen en inmiddels doet die het weer. Helaas en daar wordt ik natuurlijk doodziek van geeft het toestel geen stijgingspercentage meer aan. Laat mij dat nou net een van de leukste features vinden van het toestel. Inmiddels weet ik dat Garmin mijn niet kan (wil) helpen. Ik weet hoe je terug gaat naar eerdere firmware instellingen ( allemaal illegaal he) maar niets mag baten. Oh ja uiteraard bied garmin een omruil toestel aan, maar ja als het aan firmware ligt dan schiet je er natuurlijk ook niets mee op. Daarnaast wordt je ook nog eens vriendelijk verzocht om een bedrag van over de 100 euro over te maken. Waar ik dat vroeger zonder blikken of blozen deed houd ik nu die centjes maar in de zak. Daarnaast kunnen we het maar niets eens worden over de overnachtingsplek in de plaats Provins. Maar goed daar zullen we pas arriveren rond 5 juli dus hebben we nog even. Ook een reden om een korte update te geven is om te kijken of de site naar behoren werkt. Gisteren was die dus de hele avond uit de lucht. Daarnaast hebben we onze mailing lijst aangepast. Waar alle email adressen uit het verleden doorgaans gekopieerd werden naar het volgende verhaal hebben we nu gekozen om mensen zelf te laten aanmelden. Op deze manier weten wij dat de mensen ook echt interesse hebben in ons blog. Uiteraard kunnen we natuurlijk naar FB overstappen, toch wilden wij het dit jaar maar eens niet aan de grote klok hangen. Op onze vorige fietstocht hadden wij ook een inbraakalarm en dan slaap je dus niet meer. Hoe dan ook de site werkt, volgers zijn er tot nu toe maar mondjesmaat.

Wat zoeken wij nog.

1Trainingsroutes.

2 Iemand die ons op 24 juni naar Maastricht airport brengt.

3 Iemand die de oplossing heeft voor de gradientmeter op mijn garmin.

4 Volgers. Hoe leuk is het nl als wij straks onze belevenissen weer kunnen delen met een groot aantal personen.

Nou gaan wij zo maar eens een rondje fietsen en zou ik zeggen, tot 24 juni de dag van ons vertrek.

Groet Marlou & Hub

Kim

wij kunnen jullie brengen!

Ron

k neem aan day je niet futures maar features bedoelt.

Ron

k is nayuurlijk Ik en day is dat, nieuw toetsenbord nodig :)

Ron

Hè alweer 'n fout. Is er iemand die nog een keyboard heeft liggen.

hub

Ron , je hebt gelijk maar blijf vooral op dat toetsenbord van jou ook wat fouten typen. Je kent het spreekwoord, wie het laatst lacht.................
ps Heb geen toetsenbord meer over.