Kapot moe.

Om 8.50h zaten we op de fiets voor onze volgende etappe. De rustdag heeft ons niets gebracht behoudens een praatje met een Belg op weg naar SdC. Of het moet zo zijn dat het toch maar de hele dag regende en dat het dus prima weer was om binnen te zitten. Jammer van het dus nu veel te dure hotel. Hoe dan ook als we opstappen regent het meteen al, dus vanaf het begin moeten de regenpakken aan. Navigeren lukt redelijk, we vermijden de wegen waarvan we denken dat gaat niet goed en fietsen liever nog wat om. Het duurt twee uur voor de regenpakken uitkunnen. Het tempo is redelijk en het lijkt erop dat we rond de middag in Brive zullen zijn. Een paar venijnige klimmen en wederom regen verstoren ons feestje. Na Brive wordt het er niet beter op, de klimmen worden zwaarder en zwaarder. !0% is eerder regel dan uitzondering. We harken door, genieten niet meer van het fietsen en snappen eigenlijk niet wat ons overkomt. Twee jaar geleden deden we deze afstanden met twee vingers in de neus en waren toen ook nog eens zwaarder beladen. Misschien heeft e.e.a. met het weer te maken. Continu voelen we ons opgejaagd, is het droog, blijft het droog en als het droog is proberen we dus maar zoveel mogelijk kilometers te maken op zo weinig mogelijk tijd. Om 17.00h bereiken we ons hotel en geloof het of geloof het niet, maar vanaf de doorgaande weg moeten we gewoon het dorp in en ligt het hotel aan het eind van weer een klimmetje a 10%.We doen onze gebruikelijke dingen, gaan eten, wat er ongelooflijk goed uitziet en nog belangrijker ook ongelooflijk goed smaakt en hoppa. Buik rond, uitgeput en slapen. Maar eerst kijken we natuurlijk nog even alle weersvoorspellingen en zoals het eruit ziet zal morgen een droge dag worden. Kijken of we het fiets plezier kunnen terugvinden?

Afstand 108 km Fietsuren 6.53h Gemiddeld 15.7

Rob

Heb je geen fiets plezier meer op de slaapkamer?

Hub

Rob, net je vader Nee dus Mama is te moe